
Huangjisoo Pure Daily Foaming Cleanser Deep Clean 180 ml





Opis
Hipoalergiczna głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy
Naturalna głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy. Dokładnie, ale delikatnie oczyszcza pory skóry, doskonale zmywa makijaż i pozostawia skórę ukojoną, odświeżoną i orzeźwioną. Idealna dla osób lubiących efekt dokładnego, dogłębnego oczyszczenia skóry połączonego z miętową świeżością. Wspaniały, odświeżający zapach pianki pochodzi ze specjalnej kompozycji olejków eterycznych.
Zawiera całe bogactwo aktywnych składników naturalnych, w tym;
- Ekstrakt z mięty polnej - rozszerza naczynia włosowate skóry i wspomaga wydzielanie potu, wspomagając tym samym głębokie oczyszczanie skóry i nadając jej uczucie wspaniałej świeżości i orzeźwienia,
- Ekstrakt z ogórka - intensywnie zmiękcza, nawilża i rozjaśnia skórę, idealny dla skóry suchej i zmęczonej. Działa również przeciwzapalnie, kojąco i łagodząco oraz delikatnie złuszczająco na skórę,
- Ekstrakt ze złocienia - o silnym działaniu łagodzącym i przeciwzapalnym. Przeciwdziała powstawaniu oraz łagodzi i koi stany zapalne skóry. Jako silny antyoksydant zwalcza także szkodliwe dla skóry wolne rodniki.
Bazą myjącą pianek huangjisoo jest wyjątkowa naturalna substancja powierzchniowo czynna wytworzona z aminokwasów podstawowych pozyskanych z soku jabłkowego. Zmiękcza ona skórę i tworzy gęstą, bogatą pianę, która bardzo przyjemnie i łagodnie oczyszcza skórę. W przeciwieństwie do chemicznych baz myjących nie rozpuszcza białek, nie narusza bariery ochronnej skóry, nie wpływa także na warstwę keratynową, stanowiącą jej barierę obronną. Przeciwnie - ta eko pianka wspomaga wzmocnienie naturalnej, zdrowej bariery ochronnej skóry. A przy tym niezwykle łagodnie i skutecznie ją oczyszcza pozostawiając skórę wspaniale miękką i gładką, uczucia napięcia i ściągnięcia skóry.
Sposób użycia: opłucz twarz wodą. Nabierz 1 psiknięcie pompki pianki na palce i delikatnie rozmasuj na twarzy. Spłucz wodą i delikatnie osusz.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.